Poslední komentáře

    No comments.

Klientské centrum UPC: s problémy nám nevolejte

Dobrý den, dovolali jste se do klientského centra společnosti UPC. Pro přiblblé informace o doporučovaném restartu modemu stiskněte jedničku. Chcete-li nezávazně pokecat s našim arogantním technikem, stiskněte dvojku. Máte-li jakýkoliv jiný problém s funkčností služeb UPC, prosím zavěste. Zase parodie, ano, přiznávám. Nicméně můj druhý zážitek s pracovníky technické podpory pro UPC Internet je spíše tragédií a nic jiného než humorné pojetí si nezaslouží.

Po několika týdnech relativně stabilního připojení, jimž předcházel můj první kontakt s klientským centrem UPC, přišly opět horší časy. Už pár dní před oním dnem D, měl UPC Internet několik, často jen krátkodobých výpadků (v řádu minut) a poté přišel jeden unikátní totální výpadek, trvající celý den. To nefungovalo vůbec nic. Ani Internet ani televize ani nic. Ok, beru, prý sesuv půdy v Hošťálkovicích a dotklo se to nejen mé lokality ale celého města ba i kraje. Další den bylo vše v pořádku, ale bohužel jen jeden den. A vše samozřejmě začalo zcela nevinně, jako vždy. Vše fungovalo, Internet svištěl a najednou, jako by hexnšus dostal, nic. Kouknu na modem, ledky magoří a tak chvíli vyčkávám. Po pár minutách přijdu z cigára a modem vesele poblikává signalizujíce, že je všechno OK. Jenže ouha. Nebylo.

Už stav, kdy jsem nebyl schopen se dostat do webového rozhraní administrace kabelového modemu Motorola byl zarážející. Zkusím tam pinknout (ping na adresu modemu) ale ani ťuk. To bolo vola-aké čudné. Zkontroluju modem a ten stále signalizuje OK stav. Tak fajn, řekl jsem si a vyrval ho ze zdi, znovu zapojil do zásuvky a tím ho resetoval přesně podle instrukcí z klientského centra UPC. Celkem dlouhou chvíli mu to trvalo než proběhly všechny inicializační kroky, jako získání downstream kanálu, upstream kanálu a poté IP adresy skze DHCP. Vše vypadalo dobře, dokonce jsem se již dostal i do onoho webového rozhraní administrace a odsud sledoval průběh inicializace modemu. Jenže jen do chvíle, než modem vše dokončil, zablikal všemi ledkami a považoval vše za vyřízené. Najednou, jako když utne, zase prd, ani webové rozhraní ani ping na modem, nic. To už bolo kurva čudné.

A najednou objevuji informaci (u adaptéru síťové karty) „invalid IP address“ tedy neplatná IP adresa. Šup, skočila tam 0.0.0.0 a můj VoIP router Sipura se samovolně z toho zmatku resetoval (je taky připojený na onen kabelový modem, kvůli internetové telefonii). To už jsem byl dožraný. Opakované restarty modemu nic nového nepřinesly, pokaždé tam skočila neplatná IP adresa přidělená DHCP servem resp. samé nuly a můj VoIP adaptér se pořád, v pravidelných intervalech, restartoval. Až najednou změna, IP adresa se nastavila na (teoreticky) správné hodnoty. Jenže mé problémy stále přetrvávaly. Nejenom, že nefungoval přístup ven tj. do Internetu, ale stále jsem se ani nebyl schopen dostat či dopinkat od sebe (z mého PC) na kabelový modem. A taky proto jsem se rozhodl ještě jednou podstoupit volání na technickou podporu UPC, i když jsem z toho, po minulé zkušenosti, neměl moc radost.

První, co mne překvapilo, bylo to, že už zrušili hlášku o počtu zákazníků, kteří se dovolali před vámi, kterou jsem využil jako hlavní motto mého předchozího článku o UPC podpoře. Prostě nic, teď už se nedozvíte jestli jste 53. nebo přijdete na řadu za pár minut. Sakriš, že by ten článek někdo z UPC četl… No nic, nechme plané kecy, četl nečetl – ale možná by měl, ale nic to na mém problému neřeší. Tak zpátky. Po nezbytném čekání, než automat odkecá své, jsem se dostal k poslechu hudby (lze-li to tak nazvat) signalizující, že jsem v pořadníku. Dám jim deset minut říkám si interně, ale nemělo to ani tak dlouho trvat. Po pár minutách se totiž opět restartoval můj VoIP adaptér (asi zase totálně odrovnaný nulovou IP adresou) a já si rval vlasy, že jsem ho blbec nevypojil a nevolal přímo. Už jen „píp, píp“ a byl jsem slušně a spisovně řečeno v řiti. A můžu volat znovu, kua, že já blb na to nepomyslel. A tak se i stalo, volám znovu a tentokrát je mi nabídnuto: „voláte-li ve stejné záležitost vícekrát, stiskněte jedničku“. Nabídku přijímám a po pár sekundách už zase poslouchám uklidňující hudbu.

A kupodivu to netrvalo moc dlouho a na druhé straně se ozval člen technické podpory. A až v tu chvíli si uvědomuji, že jsem v tom svém rozčilení a rychlosti stále nevypojil onen VoIP adaptér, a že tak můžu zakrátko očekávat jeho restart, a že zase bude všechno tam, kde záda strácí své slušné jméno. Jenže co dělat, vypojit ho za jízdy je blbost, to bych hovor ukončil okamžitě. A tak jsem se rozhodl hrát vabank. Jenže jsem stihnul sotva vylíčit můj problém a pán řekl něco jako „tak otevřete ovláda…“ a adapter se restartoval a hovor byl u konce. Nechtějte být v tu chvíli u mně doma, všude kurvy lítaly – ještě štěstí, že tu nebyly děcka. Konečně tedy odpojuji adaptér a ověřuji aktuální stav, jestli se náhodou už vše nespravilo – nespravilo. Ale k mému údivu najednou zvoní telefon a onen pán z UPC mi volá sám zpátky na moje číslo. Nevěřím vlastním uším. A tak můžeme pokračovat z našem rozhovoru, kde mu popisuju situaci, podobně, jako jsem vám to popsal na začátku článku.

UPC
Pán se jal vše začít ověřovat. Opět ignoruji, že mě má za IT debila a důrazně ho prosím, aby řekl co chce vědět a nedělal mi prvotní představení systému Windows. Vše ověřil a zjistil, že mi byla jejich DHCP serverem IP adresa přidělena a tedy je vše v pořádku. Takže proč to teda nefunguje a proč se ani nemůžu dopinkat na modem, ptám se. Máte zřejmě poškozené ovladače síťové karty, zní imbecilní odpověď. Ne, už je to tu zase, říkám si v duchu, stejně jako minule začíná hledání chyb na straně klienta. Přeinstalujte si ovladač síťové karty, hlásá neustále. A já odpovídám: takže najednou mi jako odejdou ovladače na mém notebooku, stolním počítači i routeru, jo? To už tady jednou bylo a já vám říkám, že tím to prostě není. Není pravděpodobné, že by se tak stalo z ničeho nic a najednou na třech zařízeních. Nechápe, ignoruje a pořád žvaní a dál mele ohranou písničku o ovladačích. Kurva jsem se dožral. Znova mu vše vysvětluju, připomínám minule diskutovaný problém, ale s volem nic nehne. Stále prohlašuje: máte přidělenou IP adresu (nezájem že nefunkční) a z naší strany je vše v pořádku – přeinstalujte si ovladač síťové karty. To k ničemu nepovede, říkám, problém je jinde, pomužete mi nebo jste tu jen na okrasu, začínám pěnit. Myslel jsem, že volám na technickou podporu a očekávám, že budu mluvit s někým kompetentním, kdo tomu trochu rozumí. Přestaňte mi odpovídat podle příručky a začněte konečně pracovat. Jako debil: z naší strany je vše v pořádku – přeinstalujte si ovladač síťové karty, zní z telefonu. Fajn, tak mi řekněte znovu vaše jméno. Jaromír Šípek. Díky. Není zač. To teda není, odpovídám a zavěšuji.

Takže k čemu nám je technická podpora, klientské centrum, když nejsou schopni a ani ochotní řešit problémy mimo jejich stupidní šablony otázek a odpovědí. Na hovno, klidně si odpovím sám. Dovolat se tam je o nervy a účet za telefon. Od firmy takového rozměru a ambic bych čekal bezplatnou linku a ne normálně zpoplatněné pražské telefonní číslo. Ale abych nebyl zcela neobjektivní (a taky vám tu story dovyprávěl) je i zde vidět, že vše záleží je a jen na lidech. Za asi tak 10 minut jsem nevydžel a volal jsem tam znovu. Ja vím, jsem naivní blázen a magor, ale já to prostě udělal. A udělal jsem dobře, jelikož jsem alespoň neskončil s tím zdrcujícím pocitem bezmoci a s přesvědčením, že klientské centrum UPC tvoří jen ignoranti, kteří nic neumí. Releativně brzo jsem přišel na řadu a vše řešil s jiným pánem. A ten byl evidentně v lepší kondici. Po sérii nezbytných testů sice prohlásil, že neví co dál, že něco takového tu ještě neměli. Ale to přece nevadí! Přiznal barvu, nebál se to říct a nesváděl všechno na nebohého klienta. Naopak, navrhl, že bude kontaktovat pracoviště v blízkosti mé lokality a pokusí se něco zjistit či sjednat nápravu. Nechápal jsem, šok, konečně se něco začne dít. Dokonce deklaroval, že se sám ozve s výsledky šetření na můj mobil.

A světe div se, on se opravdu ozval. Bylo to v době, kdy už mi UPC Internet fungoval, a oznámil mi, že už by mělo být vše funkční. Že byl nějaký problém v datové síti a že vůbec netušil, že by něco takového mohlo nastat a že vše již technici vyřešili. Tleskám, to alespoň vypadá jako technická podpora. Dokonce mi během hovoru prozradil, že nyní už není ani nutno registrovat MAC adresu karty či zařízení za modemem na stránkách UPC, jak bylo nutností donedávna, ale že stačí jen po výměně zařízení (jiná karta, počítač nebo router) restartovat modem. Je to tak, na vlastní kůži ověřeno. Dobrý to člověk.

A světe div se, UPC Internet, jako vždy, začal sám od sebe fungovat po pár hodinách. To fakt nechápu, sakra vždyť jsem ani nepřeinstaloval ten ovladač síťové karty …

Přečtěte si také: Kdo se bojí, nesmí k UPC

476 komentáře(ů) Klientské centrum UPC: s problémy nám nevolejte

  • Chápu, taky se zasměju i když je to občas spíš k pláči 🙂

  • Víta

    Po mnoha letech využívání služeb UPC kdy jsem vždy včas uhradil náklady,upc změnilo var.číslo(tedy i č.smlouvy) a dobu splatnosti.posunuli jí o 5 dní dopředu.O této skutečnosti mě však neinformovali a jelikož hradím platby po jejich emailovém vyúčtování čekal jsem jako každý měsíc vyúčtování ve své schránce.4.7. jej vystavili,a.le neodeslali.zaslali jej až po mé urgenci z 20.7.To byl den nové splatnosti.Tedy pozdě.Hned 21.7. mi přišla jako nějakému darebákovi výhružná SMS(ne e-mail),že jsem včas neuhradil pohledávky a proto mi odpojují služby.Výše pohledávek se během dvou dalších dnů lišila z 1300,- na 345,- atd.Takže ani toto neměli ujasněné. No a jak slíbili,tak i odpojili.Je to již třetí den a neustále odmítají uznat,že udělali chybu.Navíc přestali reagovat i na e-maily kde jsme je žádali o vysvětlení.Dokonce jsme jim i 20.7.zaslali pohledávku s přeplatkem cca 400,- Kča i to nepomohlo. Je škoda,že velkou část občanů,kteří se nechali nalákat na jabelovou televizi ovládá takováto firma.Ovšem měli by si uvědomit,že existují satrelitní příjímače vybavené stejně jako jejich u ktarých si můžu programovou nabídku měnit jak chci a internet vám nabízí kdekdo. Holt to chce změnu.

  • Všetička Ivan

    Dobrý den.Koupil jsem TV s FULL HD a programy HD nemají ani zvuk i obraz.Můžete mě poradit kde je chyba? Díky Všetička Ivan

  • Lenka Benešová

    Dobrý den,bydlím v Litvínově Roseveltova 2132 a využívám tady Vaší kabelové televize.Již několik dnů nefungují některé programy jako např.slováci,očko aj.Prosím o nápravu.Děkuji S pozdravem Lenka Benešová.

  • Anonymus

    UPS je zvláštní společnost. U mě se to vyplatilo. Mám tedy dobrou zkušenost: Měl jsem zaplaceno kromě internetu i základní TV nabídku (tuším 5 programů). Kdysi proběhla jakási promo akce za 1 Kč/měsíc si vyzkoušet další prémiové kanály UPC (HBO a nějaké další) s tím, že výpovědní doba byla 4 měsíce. Tzn., že za všechny kanály jsem platil jen několik stokorun jednorázově. Výpověď jsem podal včas a technik přišel ty kanály „odpojit“. Místo odpojení, ale připojil úplně všechny dostupné kanály UPC. Když jsem to jako poctivec na infolince reklamoval, tak mi řekli, zda na tom trvám, že mi dají k úhradě výjezd technika. Tak jsem na tom netrval 🙂 a měl všechny kanály gratis.
    Je to starý příběh. Dnes tam nebydlim, nejsem zákazník UPC, mám optiku od jiné firmy a jsem spokojen.

  • Škrétová

    Dobrý den, mám spíš dotaz. Co se stalo při vyúčtování služeb, UPC Telefon – paušál, kde se najednou /dva měsíce zpět/ neodečítá v položce UPC TELEFON BASIC – TELEFON BASIC 1Kč/ 12M. To znamená, že se mně po dva měsíce najednou počítá o 200,- Kč. více. Prosím o odpověď. Myslím si, že je to divné proč se najednou toto změnilo. Škrétová

  • Justin Bušovský sml.č. 5158485

    Vzhledem k vysokému nákladu za vaše připojení TV (přes 600 Kč),uvažuji o připojení u konkurence, která mi nabízí poloviční cenu. Zemřela mi paní a tak mám pouze jeden příjem a proto je pro mne přepych TV za vaší cenu.Prosím o vaši nabídku. Nerad bych rušil smlouvu ,ale za stávajících podmínek je to pro mne neúnosné. Justin Bušovský, Hlavní 874/24 Ostrava – Poruba 70800.
    Tel. 776 251 508.

  • Souček Karel

    Mám od Vašeho technika z Vel. Opatovic od března 2011 nainstalovaný internet 25 Mb,a potřeboval bych si změnit číslo kanálu(v okolí mají sousedé také č.6)Prosím o zaslání správcovského hesla na rooter. Zdraví Souček 724799340

  • Jana Klímová

    Vážení, minulý měsíc jste neposlali peněžní poukázku na zaplacení Vašich služeb a já se tak stala dlužníkem, což se mi nestává. Upomínková peněžní poukázka přišla poštou 12.9. a dlužná částka byla uhrazena ihned další den t.j. 13.9.2011. Od té doby nám přišly dvě sms zprávy, že pokud okamžitě neuhradíme dlužnou částku, budeme od TV i internetu odpojeni. Umíte v tomto případě velmi rychle jednat, ale ještě jsem nezažila, že by se Vaše společnost omluvila za časté výpadky signálu a někdy i delší a Vašim klientům je nějakým způsobem kompenzovala. Zdraví Klímová

  • Novák Josef

    Dobrý den vážená společnosti,

    chci Vás pouze upozornit na skutečnost, že přibližně od 23:00 hodin dne 18.09.2011 nebyl televizní signál v lokalitě ul.Jednoty 1318, Sokolov. Dnes ráno jsem to zkoušel a zatím TV signál nebyl a na Vašem modemu problikávala světýlka. Nevím jestli bylo činné připojení na internet. To jsem po ránu doma nezkoušel.

    Děkuji Vám za odstranění závady a jsem s pozdravem

    Novák Josef

    Jednoty 1318/6
    356 01 Sokolov
    mobil: +420 724 410 999

  • Haxor

    Dobrý den …

    Chtěl bych od vaší společnosti zrušit přísun kyslíku, protože jsem si z dlouhé chvíle četl příspěvky různých individuí a kompletně jsem ztratil chuť do života. Docela se podivuji že i v roce 2011 může být až taková negramotnost uživatelů internetu… Už se nedivím, že velké nadnárodní korporace vydělávají takové peníze, když je škubou z blbců které jsem tu poznal 😀 Opravdu smekám před uživatelem „hujer“ a jeho pevných nervech… já bych volil kapku peprnější výrazy. Mimochodem dost se mi líbil nápad sepsat článek o účet ve spořitelně :o)) Tak si snad brzy budeme číst další hromadu vtipných vzkazů od lobotomovaných uživatelů internetu 🙂

    P.S. Žádám vás o brzkou nápravu… :o)
    S pozdravem
    František Bielik
    Teplice

  • Mirek

    dobrý den,chtěl jsem podat reklamaci na špatné vyúčtování ,ale najít formulář a nebo se proklikat na stránku kde tuto reklamaci poslat tak to je asi nad mé síly.Jinak se k Vám dovolat to je také umění spojilo mě to až za cca15 minut a jak se uvádí v horní části článku ,že už vám nezdělují kolikátý jste v pořádí“nezavěšujte“, tak bohužel to ještě funguje.

    jinak s pozdravem
    Mikolášek Miroslav
    606946899
    Chomutov

  • Novotny Dobroslav

    Dobry den rad bych
    ,aby me nekdo kontaktoval z vasi sekce financnich sluzeb,chtel bych probrat zalohu na modem kterou jsem vam zaplatil.CHtel bych si poridit nabydku kterou reklamujete dekuji Novotny tel.724727108

  • Nexfar

    Clanek je super … i kdyz byl napsan v roce 2007 ( tipuji tak dle prvniho prispevku v diskuzi) tak je stale aktualni … UPC blbne DNS server a taky mne nutili 5x restartovat modem 🙂

    Ale jeste vice mne pobavila diskuze ve ktere si hromada lidi tuto stranku plete se servisnim celntrem UPC udavaji cele adresy a cisla smlouvy :)))
    Boze lidi nechcete tu rovnou napsat cisla kreditek a CVV (ten kod z druhe strany ) ???? :))))

  • Nexfar

    hmm nejsi sam komu učtuji 2x poplatek za vymenu modemu ale tady to nevyresis.
    Napis do klienskeho centra na http://www.upc.cz a uved jim bud ucet nebo kam ti maj preplatek vratit slozenkou.

  • jaroslav rozsivac

    jsem vasim klientem jiy radu let asi 10 ,proc taky nemam nejakou slevu jako novy zakaznici,proc mi posilate 12.10.upozorneni ze bude 7.-9.10 hbo na zkousku zdarma

  • Sleva není zadarmo … 🙂

  • Nexfar

    Hujer gratuluji mas verne zakazniky :)) pry uz 10 let :))

  • Imrich Vaškovič

    Dobrý den,asi 14 dnů mi nefungujou kanály a to:HD+ SD, Barrandov TV, Nova Cinema, Prima Cool, Prima Love a Ocko. Nejdřív mi to sekalo a pak přestali fungovat.

    Myslím si, platím postivě a dost peněz Vaši společnosti, aby mi to fungovalo.

    A myslím si, že jsem vasim klientem již řadu let minimálně 10 ,také jy jsem již dostat nějakou slevu jako novy zakaznici. Mám u Vás všechno PV, telefon i internet.

Napsat komentář

Můžete použít tyto HTML tagy

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>