Poslední komentáře

    No comments.

Klientské centrum UPC: s problémy nám nevolejte

Dobrý den, dovolali jste se do klientského centra společnosti UPC. Pro přiblblé informace o doporučovaném restartu modemu stiskněte jedničku. Chcete-li nezávazně pokecat s našim arogantním technikem, stiskněte dvojku. Máte-li jakýkoliv jiný problém s funkčností služeb UPC, prosím zavěste. Zase parodie, ano, přiznávám. Nicméně můj druhý zážitek s pracovníky technické podpory pro UPC Internet je spíše tragédií a nic jiného než humorné pojetí si nezaslouží.

Po několika týdnech relativně stabilního připojení, jimž předcházel můj první kontakt s klientským centrem UPC, přišly opět horší časy. Už pár dní před oním dnem D, měl UPC Internet několik, často jen krátkodobých výpadků (v řádu minut) a poté přišel jeden unikátní totální výpadek, trvající celý den. To nefungovalo vůbec nic. Ani Internet ani televize ani nic. Ok, beru, prý sesuv půdy v Hošťálkovicích a dotklo se to nejen mé lokality ale celého města ba i kraje. Další den bylo vše v pořádku, ale bohužel jen jeden den. A vše samozřejmě začalo zcela nevinně, jako vždy. Vše fungovalo, Internet svištěl a najednou, jako by hexnšus dostal, nic. Kouknu na modem, ledky magoří a tak chvíli vyčkávám. Po pár minutách přijdu z cigára a modem vesele poblikává signalizujíce, že je všechno OK. Jenže ouha. Nebylo.

Už stav, kdy jsem nebyl schopen se dostat do webového rozhraní administrace kabelového modemu Motorola byl zarážející. Zkusím tam pinknout (ping na adresu modemu) ale ani ťuk. To bolo vola-aké čudné. Zkontroluju modem a ten stále signalizuje OK stav. Tak fajn, řekl jsem si a vyrval ho ze zdi, znovu zapojil do zásuvky a tím ho resetoval přesně podle instrukcí z klientského centra UPC. Celkem dlouhou chvíli mu to trvalo než proběhly všechny inicializační kroky, jako získání downstream kanálu, upstream kanálu a poté IP adresy skze DHCP. Vše vypadalo dobře, dokonce jsem se již dostal i do onoho webového rozhraní administrace a odsud sledoval průběh inicializace modemu. Jenže jen do chvíle, než modem vše dokončil, zablikal všemi ledkami a považoval vše za vyřízené. Najednou, jako když utne, zase prd, ani webové rozhraní ani ping na modem, nic. To už bolo kurva čudné.

A najednou objevuji informaci (u adaptéru síťové karty) „invalid IP address“ tedy neplatná IP adresa. Šup, skočila tam 0.0.0.0 a můj VoIP router Sipura se samovolně z toho zmatku resetoval (je taky připojený na onen kabelový modem, kvůli internetové telefonii). To už jsem byl dožraný. Opakované restarty modemu nic nového nepřinesly, pokaždé tam skočila neplatná IP adresa přidělená DHCP servem resp. samé nuly a můj VoIP adaptér se pořád, v pravidelných intervalech, restartoval. Až najednou změna, IP adresa se nastavila na (teoreticky) správné hodnoty. Jenže mé problémy stále přetrvávaly. Nejenom, že nefungoval přístup ven tj. do Internetu, ale stále jsem se ani nebyl schopen dostat či dopinkat od sebe (z mého PC) na kabelový modem. A taky proto jsem se rozhodl ještě jednou podstoupit volání na technickou podporu UPC, i když jsem z toho, po minulé zkušenosti, neměl moc radost.

První, co mne překvapilo, bylo to, že už zrušili hlášku o počtu zákazníků, kteří se dovolali před vámi, kterou jsem využil jako hlavní motto mého předchozího článku o UPC podpoře. Prostě nic, teď už se nedozvíte jestli jste 53. nebo přijdete na řadu za pár minut. Sakriš, že by ten článek někdo z UPC četl… No nic, nechme plané kecy, četl nečetl – ale možná by měl, ale nic to na mém problému neřeší. Tak zpátky. Po nezbytném čekání, než automat odkecá své, jsem se dostal k poslechu hudby (lze-li to tak nazvat) signalizující, že jsem v pořadníku. Dám jim deset minut říkám si interně, ale nemělo to ani tak dlouho trvat. Po pár minutách se totiž opět restartoval můj VoIP adaptér (asi zase totálně odrovnaný nulovou IP adresou) a já si rval vlasy, že jsem ho blbec nevypojil a nevolal přímo. Už jen „píp, píp“ a byl jsem slušně a spisovně řečeno v řiti. A můžu volat znovu, kua, že já blb na to nepomyslel. A tak se i stalo, volám znovu a tentokrát je mi nabídnuto: „voláte-li ve stejné záležitost vícekrát, stiskněte jedničku“. Nabídku přijímám a po pár sekundách už zase poslouchám uklidňující hudbu.

A kupodivu to netrvalo moc dlouho a na druhé straně se ozval člen technické podpory. A až v tu chvíli si uvědomuji, že jsem v tom svém rozčilení a rychlosti stále nevypojil onen VoIP adaptér, a že tak můžu zakrátko očekávat jeho restart, a že zase bude všechno tam, kde záda strácí své slušné jméno. Jenže co dělat, vypojit ho za jízdy je blbost, to bych hovor ukončil okamžitě. A tak jsem se rozhodl hrát vabank. Jenže jsem stihnul sotva vylíčit můj problém a pán řekl něco jako „tak otevřete ovláda…“ a adapter se restartoval a hovor byl u konce. Nechtějte být v tu chvíli u mně doma, všude kurvy lítaly – ještě štěstí, že tu nebyly děcka. Konečně tedy odpojuji adaptér a ověřuji aktuální stav, jestli se náhodou už vše nespravilo – nespravilo. Ale k mému údivu najednou zvoní telefon a onen pán z UPC mi volá sám zpátky na moje číslo. Nevěřím vlastním uším. A tak můžeme pokračovat z našem rozhovoru, kde mu popisuju situaci, podobně, jako jsem vám to popsal na začátku článku.

UPC
Pán se jal vše začít ověřovat. Opět ignoruji, že mě má za IT debila a důrazně ho prosím, aby řekl co chce vědět a nedělal mi prvotní představení systému Windows. Vše ověřil a zjistil, že mi byla jejich DHCP serverem IP adresa přidělena a tedy je vše v pořádku. Takže proč to teda nefunguje a proč se ani nemůžu dopinkat na modem, ptám se. Máte zřejmě poškozené ovladače síťové karty, zní imbecilní odpověď. Ne, už je to tu zase, říkám si v duchu, stejně jako minule začíná hledání chyb na straně klienta. Přeinstalujte si ovladač síťové karty, hlásá neustále. A já odpovídám: takže najednou mi jako odejdou ovladače na mém notebooku, stolním počítači i routeru, jo? To už tady jednou bylo a já vám říkám, že tím to prostě není. Není pravděpodobné, že by se tak stalo z ničeho nic a najednou na třech zařízeních. Nechápe, ignoruje a pořád žvaní a dál mele ohranou písničku o ovladačích. Kurva jsem se dožral. Znova mu vše vysvětluju, připomínám minule diskutovaný problém, ale s volem nic nehne. Stále prohlašuje: máte přidělenou IP adresu (nezájem že nefunkční) a z naší strany je vše v pořádku – přeinstalujte si ovladač síťové karty. To k ničemu nepovede, říkám, problém je jinde, pomužete mi nebo jste tu jen na okrasu, začínám pěnit. Myslel jsem, že volám na technickou podporu a očekávám, že budu mluvit s někým kompetentním, kdo tomu trochu rozumí. Přestaňte mi odpovídat podle příručky a začněte konečně pracovat. Jako debil: z naší strany je vše v pořádku – přeinstalujte si ovladač síťové karty, zní z telefonu. Fajn, tak mi řekněte znovu vaše jméno. Jaromír Šípek. Díky. Není zač. To teda není, odpovídám a zavěšuji.

Takže k čemu nám je technická podpora, klientské centrum, když nejsou schopni a ani ochotní řešit problémy mimo jejich stupidní šablony otázek a odpovědí. Na hovno, klidně si odpovím sám. Dovolat se tam je o nervy a účet za telefon. Od firmy takového rozměru a ambic bych čekal bezplatnou linku a ne normálně zpoplatněné pražské telefonní číslo. Ale abych nebyl zcela neobjektivní (a taky vám tu story dovyprávěl) je i zde vidět, že vše záleží je a jen na lidech. Za asi tak 10 minut jsem nevydžel a volal jsem tam znovu. Ja vím, jsem naivní blázen a magor, ale já to prostě udělal. A udělal jsem dobře, jelikož jsem alespoň neskončil s tím zdrcujícím pocitem bezmoci a s přesvědčením, že klientské centrum UPC tvoří jen ignoranti, kteří nic neumí. Releativně brzo jsem přišel na řadu a vše řešil s jiným pánem. A ten byl evidentně v lepší kondici. Po sérii nezbytných testů sice prohlásil, že neví co dál, že něco takového tu ještě neměli. Ale to přece nevadí! Přiznal barvu, nebál se to říct a nesváděl všechno na nebohého klienta. Naopak, navrhl, že bude kontaktovat pracoviště v blízkosti mé lokality a pokusí se něco zjistit či sjednat nápravu. Nechápal jsem, šok, konečně se něco začne dít. Dokonce deklaroval, že se sám ozve s výsledky šetření na můj mobil.

A světe div se, on se opravdu ozval. Bylo to v době, kdy už mi UPC Internet fungoval, a oznámil mi, že už by mělo být vše funkční. Že byl nějaký problém v datové síti a že vůbec netušil, že by něco takového mohlo nastat a že vše již technici vyřešili. Tleskám, to alespoň vypadá jako technická podpora. Dokonce mi během hovoru prozradil, že nyní už není ani nutno registrovat MAC adresu karty či zařízení za modemem na stránkách UPC, jak bylo nutností donedávna, ale že stačí jen po výměně zařízení (jiná karta, počítač nebo router) restartovat modem. Je to tak, na vlastní kůži ověřeno. Dobrý to člověk.

A světe div se, UPC Internet, jako vždy, začal sám od sebe fungovat po pár hodinách. To fakt nechápu, sakra vždyť jsem ani nepřeinstaloval ten ovladač síťové karty …

Přečtěte si také: Kdo se bojí, nesmí k UPC

476 komentáře(ů) Klientské centrum UPC: s problémy nám nevolejte

  • Lolec na konec

    Pardon, nejedná se o fanouškovský web, ale o stránku, kde člověk psal o zkušenosti s firmou UPC. Tak jste mě svou retardštinou zblbli, že jsem zblbnul i já 😀

  • Obávám se, že ani po tomto tvém výkřiku se zde nic nezmění a stále se najde nějaký trotl, který tu si tu bude stěžovat a vkládat zde své privátní údaje. No schválně…

  • Jarda

    Bohužel mám tu samou zkušenost se satelitním příjmem. Poté co přešli na jinej satelit, tak mi poslali technika, kterej prohlásil, že přetočení antény není možné a že tuto zkutečnost nahlásí na UPC. Po měsíci jsem poslal zprávu přes jejich stránky, na tyto dotazy, ale neodpovídají (zkoušel jsem to několikrát), až jednou mi přišel e-mail, že pošlou instrukce (sláva). Bohužel instrukce nepřišli a poté co mi poslali fakturu s cenou 2x tak vysokou, jsem tam patřičně naštvaný zavolal. Bylo mi zděleno, že mají problémy se systémem, a že ke zrušení dojde k 1.9. a ihned mi zrušili 2. dekódovací kartu. Vrátil jsem jim přístroje a ejhle, oni poslali fakturu na obě karty (i za tu která měsíc nefungovala). Takže další kolečko, na internet nereagují, tak tam volám. Extrémně milej a vyrovnanej pracovník mi oznámí, že jim nic nedlužím a faktura je neplatná, a ohromě se diví, že je člověk naštvanej. Konečnej účet za telefon = 300Kč. Proto, zdar všem spokojeným zákazníkům UPC.

  • robert demeter

    nejdou nam ceske programy ,jako 1ct,2 ,prima nova ,a slovenske,a mame to zaplacene,uz 4 dni,udelate neco s tym?dekuji

  • Zdeněk Janovský

    Mám s UPC ještě daleko horší zkušenosti.Arogantní technici,ješitní utrhační operátoři,nabourání se do mé mailové schránky s vymazáním některé korespondence s UPC, neplnění termínů návštěv techniků, měsíc a půl bez internetu a hřebíčkem je, že mi nyní přišla přežalobní upomínka na 20 a půl tisíce za nevrácení koncového zařízení, které dle smluvních podmínek mělo být vráceno do 7 dnů. Upozorňuji, že původně mě bylo sděleno, že technik si toto zařízení osobně vyzvedne, až bude kabelový signál odpojovat v rozvaděči. Od smlouvy jsem odstoupil pomocí kontaktního dotazníku dne 30.5.10 a klidně si ještě účtovali do 31.7., přestože internet nebyl funkční a technik se nenamáhal přijet z důvodu odstoupení od smlouvy.Samozřejmě mě rozčílil tento zločinecký přístup, takže využiju zveřejnění metod UPC v Černých ovcích,stížnost na Telekomunikační úřad a trestní oznámení za napadení mailové schránky. Doporučuji všechny hovory nahrávat, maily ukládat a v případě ztráty korespondece kontaktovat např.Seznam a zjistit údaje přes moje IP. Zdeněk

  • Hyrman

    Prosím neposílejte mi nabídku UPC nemám zájem. Děkuji.

  • Miroslav Skoumal

    Přeji pěkný den,
    dostal jsem vyučtování č.144717330 v celkové částce 1128kč.Jelikož byla sepsána smlouva č.2239109 dne 14.10.10. na služby UPS kabelovka Standart za 303kč/měs. na 12měsíců a UPS internet-sleva 50procent měsíčně na 6měsíců nemohu souhlasit s vyučtováním. Kod kampaně ANP a FIP. Požaduji prosím vysvětlení.

    S pozdravem Skouma

  • veronika

    dobry den mam odvas hd pvr box a douho mu trva nez nabehne a stale se sam vypina kazdych pet minut a nemohu nahravat prosim oradu co mam delat byl tu technik kdyz miho napojoval tak sam to vydel ze se vypina a rek ze vas mam informovat dekuji za radu p.skrancova tel na me je 721890343

  • No ode mne jej určitě nemáte. Obraťte se prosím na UPC.

  • Beneš František

    Požaduji pevnou telefonní linku

  • smysl zdeněk

    jsem řádně platící zákaznk UPC.Zaráží mě že tato společnost je schopna poslat k mím dveřím člověka ,upozorňujícího mou osobu na řádné placení faktur.Po mém upozornění tohoto předexučního pracovníka a pracovníky na daném čísle vyřizovaní problému,nedovedl nikdo odpovědět kerá tluče.Po hodinové neustálé konverzaci,konečně výsledek.Omluva od společnosti/nepřímo přiznala že neví co dělá levá a pravá ruka/.Pokračování-instalace nového telefonního přístroje:Nebudu se rozepisovat-Další beznaděj,arogantnost,neschopnost,sprostota,hnusota.Mohu ubezpečit majitele této společnosti,že stejné se odehrává i u dalších společností nabízející tyto služby.Závěr-řadíte se mezi stejné previty jako tyto společnosti,zneužívate klienta,jeho trpělivost,připravujete ho o nervy.Jakmile se něco zlepší určitě to pocítím a nebudu na reklamu UPC v televizi a jinde nadávad a plivat./marný boj/.Znovu podotíkám nemá cenu se rozčilovat,nadávat a přicházet díky Vám o nervy.Jste bohužel společnost,která se zařadila do společnosti neseriózních firem ,která tato republika má velekupu.Majitelé a všichni potřízení této společnosti-prosím Vás začněte za ty peníze pořádně pracovat,a nechovejte se jako debilové.Děkuji „Čest práci“-to jsem tu práci těžce urazil.Jestli máte 500000tisíc zákazníku-věřím že těchto E-mail-máte 500000.Majitelé kupte si něco hodně tvrdého a nechte se praštit do hlavi,třeba to pomůže.znovu – marný boj!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

  • Slávka

    Bezdrátový telefon mi je jen pro zlost.Funguje sporadicky,nikdo se nedovolá, po zvolení čísla poslušně číslo vyťuká a zmlkne. Baterie dobitá,funkční internet oznamuje,že v oblasti není žádná závada.Jestliže podle návodu vše odpojím a po chvilce znovu zapnu,umodří se.Ovšem k čemu je služba,když během dne mám stále kontrolovcat funkčnost přístroje.Již jednou jsem se se službami tohoto podniku rozloučila a jak vidím,byla velká chyba využít opět jejich služeb

  • miroslav petko

    prosim vas potrebuju s vami rozvazat smlouvu protoze se stehuju do baraku kde vase spolecnost neni k dyspozici..tak od 8.1.2010 prosim o odpojeni .mohly by ste mne telefonicky kontaktovat na 737756244.nemam pristup na internet .dekuji a naschle

  • ivana studentova

    Dobry den.jsem radne platici zakaznik,presto me kazdy mesic optezujete 10 ti telefonatama z automatu,ktera me upozornuje na me dluhy.Udelejte si v tom laskave poradek,nebo rozvazi s Vami smlouvu.me cislo pac se k vam neda dovolat-608152495.nashle

  • Jiří

    Mám smlouvu od UPC na internet a balíček MINI TV za cenu 499kč měsíčně..Nyní máte ve slevě to samé za 199kč /měsíc.Vypovídám s Vámi smlouvu a budu chtít tuto lacinější službu.Děkuji,Jiří Barák,Děčín 32,Přímá 398.

  • kazatel

    ahojky protože jsem takový větší pc specialista opravář či jak říkají normální lidé „ajťák“
    na jednu stranu stranu chápu technniky upc že jsou nevrlí,
    protože když vám někdo stokrát volá jen kvůly vytáhlému kabelu od klávesnice to naštve.Jenže je tu velké ALE opravoval jsem známím PC s připojením upc a pernamentnímy výpadky pouze netu telky ne 🙂 co komentovat modem Motorola v háji volaly jsme dvakrát na linku poprvé majitelé pc který byly odkopnuti s tím že žádný problém není registrovám a výpadek není, nu nic tedy dáme pokus druhý představím se tedy jako pc it technik nejmenované společnosti a ejhle bez diskuzí okamžité přepojení na technika ktrý výpaky ověřil a najednou je viděl objednal technika na výměnu modemu a bylo hotovo za 5 minut. No tím ale problém vyřešen nebyl technik pouze přišel připojil svůj modem řekl linka a modem jsou OK a problém trval opět jsem tedy musel na návštěvu při další objednávce technického výjezdu 🙂
    tak aspoň vyměnil kabel v rozvaděči a celou přípojku k modemu
    a velmi rozladěný odešel brumlajíc cosi o anální časti těla a jeho botkách , ale stejně nakonec musel přijít a modem vyměnit:-) Inu jak říkám jsou-li tvrdí buďte chytřejší a pozvěte si na kontrolu kohokoliv kdo opravuje pc nebo dělá kdekoliv IT „Ijtíka či ajťáka“ ale nepracuje pro UPC

  • Paja

    ahoj, ja take mela problemy s upc, tak jsem zrusila vsechny spoluprace s nimi a svete div se, jak jsem jim poslala zpet vsechny jejich pristroje tak mi dosli zpet, uz se to tahne rok a pul a stale se semnou nechteji bavit a dokonce po me pozaduji 15000,- za pristroje a ony pristroje taky. Jsou to vydridusi a jen zneuzivaji lidi, proste je okradaji!!! Dokonce me predali exekutorum 🙁 budu na ne podavat trestni oznameni, jestlize mate s touto spolecnosti take problem, tak to reste rychle jinak vas sedrou z kuze tak jako me. Podle me jsou to podvodnici, kteri jen lidem mazou med kolem huby a pak po nich vymahaji nehorazne sumy!!! Jestlize mate nekdo take takovy ci podobny problem prosim ozvete se mi na email

  • Karel

    Dobrý den,nemohu Vám hradit faktury ,když je dostávám po splatnosti(až jako upomínky).
    S pozdravem K.R.

  • Zdeněk Kříž

    Jsem mnohaletým klientem kabelových distributorů televizních signálů, naposledy UPC včetně využívání internetové sítě podle sml. 1714218 ze dne 10.2.2008. Za tuto dobu jsem byl výhradně spokojen s těmito službami až do nedávné doby, kdy jsem v důsledku digitalizace byl nucen zakoupit nový televizor zn. LG 42 LD 550. Po jeho uvedení do provozu jsem zjistil, že síť UPC není schopna zcela zabezpečit úplné využití všech předplacených programů a proto jsem se obrátil na technické oddělení UPC, odkud mě bylo doporučeno zakoupit si CA modul. Po doplnění tohoto modulu, dodaného LICA, s.r.o. Nymburk, fa: FVEK 2011110673 což jsem učinil byla závada odstraněna. V této souvislosti však uvádím, že zakoupením modulu mě vznikly vícenáklady, tedy škoda ve výši, 1500 Kč ( 1 250 Kč+ 250 Kč DPH). Zdůrazňuji, že při uzavírání smlouvy jsem nebyl informován, že česká síť UPC zcela plně nespolupracuje se všemi druhy digitálních televizorů, tak jak je tomu běžné na území celé Evropy i některých mimoevropskýc zemí, tedy i s výše uvedeným typem a ani ve smlouvě o tomto nedostatku není žádné zmínky a tudíž jde o nedodržení smluvních podmínek mnou uzavřené smlouvy pro přenos tel. signálu v rozsahu předplatného programového balíčku. Z tohoto důvodu požaduji úhradu vzniklé škody ve výši 1 500 Kč technickým nedostatkem UPC, kterou jsem ochoten v případě vyžadovat i jinou cestou.

Napsat komentář

Můžete použít tyto HTML tagy

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>