Pozor na nekalé praktiky aneb Ufon už zase podvádí

Podomní prodejci Ufona (rozumněj zástupci operátora U:fon) opět vyrazili do ulic s cílem přetáhnout k sobě zákazníky od konkurence. Na tom by nebylo nic tak špatného ani nového, pokud by se nepředstavovali stylem “Jsme z Telecomu”. Tím podvodně navozují dojem, že jsou z O2 a vůbec se po celou dobu se snaží, aby vypadali jako někdo úplně jiný…

Nejhorší na tom je, že vlastně ani nic nenabízejí. Oni prostě sdělí, že za pět dnů se váš tarif změní, budete platit méně a ještě dostanete zadarmo nový telefon, který si s sebou můžete kamkoliv vzít a vaše pevná linka bude stále s vámi. K tomu vám jen stačí podepsat jeden papír a je to. Jakmile si ale ten papír chcete přečíst, snaží se celou věc urychlit a začnou na vás tlačit. Pokud náhodou ten jejich “papír” podepíšete, tak končíte u O2 a pak už se jen zbývá modlit, aby jste si z Ufona vůbec někdy zavolali.

Sám Mobilkom a.s., provozovatel sítě U:fon, se k tomuto porušování zákonů nehodlá vyjádřit, což mě ani nepřekvapuje. Překvapuje mě ale ČTÚ, kterému to vrásky na čele zřejmě také nedělá, protože ani od něho jsem nedostal žádné vyjádření, a raději rozdává nesmyslné pokuty (viz Česká pošta a vyvolávací systém), aby si veřejnost myslela, že alespoň něco z jejich daní dělá.

Na toto nechutné a podvodné jednání upozornil server Mobilnaut.
Tak si dejte pozor alespoň vy sami a hlavně před těmito nekalými a vtěrnými praktikami varujte své rodiče a prarodiče.

Aktualizace – Vyjádření společnosti Telefónica O2
Telefónica O2 opětovně varuje zákazníky před nekalými praktikami podomních prodejců telekomunikačních služeb vydávajících se za zástupce společnosti O2. Opakuje se tak situace z minulého roku, kdy tito falešní prodejci využívají důvěřivosti zejména starších spoluobčanů a pod různými vymyšlenými záminkami je nutí rušit své stávající pevné linky a podepisovat dlouhodobé smlouvy. Nabádáme proto opakovaně zákazníky, aby byli ostražití, nechali si od všech podomních prodejců předložit identifikační průkaz a při jakýchkoli pochybnostech či podezření pro jistotu kontaktovali bezplatnou informační linku 800130027.

50 komentářů Pozor na nekalé praktiky aneb Ufon už zase podvádí

  • Mazlík

    Podobní prodejci většinou vůbec nejsou zaměstnanci operátora, takže operátor je v tom většinou úplně “nevinně”. Ten jen nějaké firmě zadal zakázku a dává ji provizi.

  • Jasně, a vůbec je nemusí zajímat, jak mu tito “prodejci” kazí pověst a jak jeho jména zneužívají k dosažení svého, že? Takže jak to vidím já, není v tom operátor zcela nevinně, ale naopak, za své ovečky je plně zodpovědný.

  • Jurajda okultista

    četl jsem hodně recenzí na UFON!Je to katastrofa,99lidí ze sta nadává!Tak je to jasný!

  • Aktualizováno – Vyjádření společnosti Telefónica O2

  • Petr

    Já stále nechápu který zákon tyto ovečky porušují, telecom již delší dobu neexistuje a tak se vlastně za nikoho nevydávají. K tomu že 99lidí ze sta na ufona nadává bych úplně nesouhlasil s hlasovou službou založenou na CDMA 1* RTT kterou jim patrně vnucují nemám žádné problémy. Ano, net je strašný ale o tom se snad nebavíme, že?! btw: Na net je nejlepší kabel a určitě ne ADSL od O2.

  • enzodemones

    Co se týče obchodních zástupců,jsou opravdu většinou z jiné firmy a s danou společností nemají nic společného.Ale u:fon je jiný.Ten si své obchodní zástupce vybírá sám a nabízí zaměstnání přímo na svých stránkách.Já osobně taky pracuju pro jednu firmu jako zástupce,ale nikdy bych si nedovolil něco podobného,že bych podával chybné informace,nebo dokonce bych udělal pdobný podvod.Každopádně varujte starší lidi před podomními zástupci O2.Firmy Ranger a podobné jsou černou skvrnou na pověsti obchodních zástupců.

  • J.H.

    zasláno ufon.cz

    Dobrý den

    Vaši službu jsem již 3 x deaktivoval a 1x písemnou formou ukončil službu.

    Aparát je v mém osobním vlastnictví a tudíž ho nemusím vracet (častý to dotaz vašich operátorů) Bohužel mi stále chodí složenky čož mne vadí.

    Operátor mi sdělil že mi přijde písemné vyjádření o ukončení služby.

    Stále se ale tak nestalo.

    Prosím o urychlené ukončení smlouvy
    a vaše písemné vyjádření.

    děkuji.

    J. H.

    NO COMENT! BEZ KOMENTÁŘE!

  • Jindřich Karel

    U:Fon mě zklamal.Už tři týdny se se známým snažíme docílit fungující služby, ale marně.Zaměstnanci zákaznické linky jsou drzí, recepční společnosti pokládají telefony a sliby o rychlé nápravě situace společnost neplní.Celkový dojem je víc než špatný.

  • Roman

    Už nikdy fofr internet od U:fona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hrůza .

  • Body

    UFON A JEJICH ZPROPADFENA NEFUNKČNÍ SÍŤ JE NEJVĚTŠÍ CHYTÁK NA LIDI. OSOBNĚ MÁM POUZE TELEFON TEDY SNAŽÍM SE VYUŽÍVAT VOLOÁNÍ,ALE JAK ASI KDYŽ TÉMĚŘ NIKDE KROM NEJVĚTŠÍCH MĚST NENÍ SIGNÁL. A JESTLI NĚKDE JE POLOVIČNÍ, TAK TO STEJNĚ VYPADNE. HNUS. UŽ NIKDY VÍC. SKONČÍ SMLOUVA A ADIOS.

  • kuli

    Firma renger ne ze jen oblbuje lidi ale tak i okrada sve vlastni zamesnamce ktere nuti lhat lidem ze jsou z telekomu treba takovi renger z plzne neviplaci viplatu a nechasiji potrebovali bi nejaku kontrolu z finamcniho uradu

  • Honza

    Kamarád měl nedávno stejnou zkušenost s podomními podvodníky od Ufona, kteří se vydávali za zaměstnance O2. Říkají, že jdou v rámci digitalizace a zrušení paušalu sepsat novou smlouvu, a pak máte zaplatit už jen 600 za internet a pevnou linku místo 900. Potom vám podstrčí smlouvu, kde se upíšete Ufonovi. Jsou to zm*di, ale na druhou stranu se nedivim, že to dělají takhle. Protože kdo by ty jejich zoufalý služby chtěl.

  • Markéta

    Máme stejno zkušenost. Naši matku podvedli taky, nechtěně podepsala smlouvu Ufonovi,když si myslela, že jedná s O2. Už dva měsíce s nimi “válčíme”. Ihned jsme vrátili přístroj a odstoupili od smlouvy jak písemně, tak telefonicky. Ovšem peníze nám ještě nevrátili a naopak nám poslali vyúčtování – nechápu za co, když jsme jejich služby nevyužili a dneska si dovolili ještě poslat upomínku, že není zaplacený vyúčtování!!!! Asi postý jsem mluvila s operátorem a vysvětlovala, uznal, že tam mají bordel, ale ani se neomluvil! Bacha na Ufona, jsou to fakt ……..

  • Sandousek

    No co k tomu dodat, nevzali v potaz naší oboustrannou výpověď vzhledem k nefungování služy a už mě ženou na exekuci. Moje dopisy atp… v potaz neberou. Akorát mi odmítli dát výpis monitorovaných výpisů, kdy je smlouva bez sankčních poplatků ukončena. Takže mám na krku vymahačskou organizaci M.B.A. No je to hustý…..

  • jiri

    M.B.A. jedina sluzba ktera v siti funguje… je to k smichu horsi jsem nazazil…

  • jiri

    Uz nikdy nic od U:fona!!!! to radeji detsky vysilacky

  • Jarda Informovaný

    Mobilkom je podvodnická firma a ufon je podvodný a nedodělaný produkt. Celé je to založeno na důvěřivosti a blbosti velkého procenta lidí (tzv. stádo), kteří platí a platí a objednávají a věří a nechávají se houpat. Koncem roku 2010 plánuje Ufon skončit, provoz sítě bude ukončen a bude to celé levně k prodeji, na Mobilkom bude pravděpodobně vyhlášen konkurz. Doporučuji všem proto co nejdříve vrátit ufony a zrušit smlouvy, pak už se žádných peněz nazpět nedočkáte.

  • Jirka

    Nepiš tady poplašné zprávy, které nejsou vůbec pravda 😉

  • Niky

    Taky mě podvedli a ještě na mě chtějí posílat vymahače dluhů.Služba od Ufonu nefunguje a ohánějí se paragrafy.Je to podvodná firma

  • Niky

    Mobilkom podvádí slušné lidi, mělo by se s tím už něco dělat.Stávající zákazníky si drží podvody.Mění neustále obchodní podmínky,když je během smlouvy neuhlídáte tak s nimi souhlasíte.Například když vám nefunguje internet,a chcete odstoupit od smlouvy musíte zaplatit 7000,- pokutu plus všechny zálohy až do konce smluvního období.Takto je vějvar pro ufona,že?

Napsat komentář

Můžete použít tyto HTML tagy

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>