Poslední komentáře

    No comments.

Kdo se bojí, nesmí k UPC

„Všechno zlé, je k něčemu dobré“, odepsal mi kámoš jako odezvu na vylíčení mých trampot. Loni, jednou tak v říjnovém večeru, podzimní chmurné počasí, já nachlazená, unavená po práci, hovím si pěkně doma, zvoní zvonek. Přišel chlapík z UPC, že by se mnou chtěl probrat nové podmínky, změny a bla, bla, bla … moc jsem nechápala co všechno vlastně chce, fakt mi nebylo dobře, ale prý UPC koupil Karneval a všechno se mění. Já na to, „aha, vidíte, potřebuji Internet, tak do mě mluvte …“


Autorem tohoto článku je Neva.
Tímto ji vítám a věřím, že přinese tomuto webu onen pověstný pátý element.
Zde na Magazínu je to její premiéra, tak na ni buďte hodní.

Zrovna jsem si pořizovala nový PC a hledala způsob nonstop připojení. Zakázka teda uzavřena, agentovi jsem se upsala a posléze nadešel den kabelových zásunů a přesunů. Celá šťastná, jak to jupisákům šlo, pak už sama doma zkouším PC a trochu mi zmrzl úsměv na tváři, když zjišťuji, že některé webové stránky nejdou načíst, otevřít, ani nic – včera, dnes a zítra, v sobotu večer, v neděli ráno… Tak to různě konzultuji, ptám se PC znalých známých kolem a protože nejsem programátor, jen uživatel a asi taky proto, že jsem ženská, tak mi nikdo moc nevěří a nechápe, o čem furt melu. Takový problém neexistuje. Ptám se i televizního technika UPC, který mi přišel opravit setobox – špatné naladění přes UPC – bohužel, neví čím to je, není odborník přes Internet, zeptá se … časem se mi ozval, prý je vada na mém PC. Díky.

Zvu k sobě pár na sobě nezávislých lidí, převážím PC k dalšímu prohlédnutí, dočkávám se akorát odpovědí, „nevím, čím to je, ale PC je OK.“ Po tomto ujištění začínám uhánět UPC. Píšu první požadavek přes klientský formulář na zjištění, zda připojení není něčím blokováno. Odpověď operátora – „….je vždy nejlepší nás kontaktovat okamžitě telefonicky od počítače, jsme schopni pak určit příčinu … modem jsem kontroloval a je plně funkční na síti …“ Nejsem si ovšem jista, jestli bych telefonicky dovedla mluvit „cizí indiánskou řečí“, jak říkávám konverzaci s počítačovými machry. A znovu se jinak, přes tel. opraváře, pokouším nalákat k sobě živého technika, skoro bych už přislíbila i něco dobrého na zub, jen aby se mi na to někdo podíval. Nic, nikdo.

Jdu do další bitvy, píšu opět přes stanovený znovu vyplněný formulář, protože jinak to ani nejde, druhý požadavek, že jsem si již nechala PC přeinstalovat a není u mne opravdu ničím blokován … žádám o osobní návštěvu odborníka, ne telefonicky, že mám u mnohých webek stále stejné potíže – „server nenalezen“.
Odpověď operátorky – „To samozřejmě nemůže fungovat, protože tato stránka neexistuje (aniž by věděla jaká), (teda asi ani jejich formulář, který mi taky nešel načíst). Windows se Vám snaží napovědět kde je možné hledat chybu, ale zřejmě by Vám k práci na internetu pomohl alespoň nějaký kurs pro začátečníky.“

Tak to už je trochu moc, drzost té baby je doslova nehorázná. Volám znovu tomu úplně prvnímu říjnovému jupsíkovi, ať je tak laskav (!!!) a sežene mi opravdu NĚKOHO na opravu, že si už připadám jak trotl, platím za služby, nejsem spokojena a jsem akorát všem pro smích. Vysvětluji mu, že na moji žádost k opravě jsem dostala radu jít do kurzu pro začátečníky a on to ještě potupluje loajalitou k firmě a prý: „… a nejste tak trochu ješitná?“
„A mám vás DOST !!! Co si to dovolujete??? Já nejsem ješitná, já jsem nas…ý platící klient a žádám okamžité sjednání nápravy!!!“. Myslím, že konečně pochopil, že mi opravdu asi o něco jde a dal mi jakési telefonní číslo, protože přece jen prý musím absolvovat ten kolotoč – zavolat, objednat, čekat – a prý mi dává lepší číslo, než to veřejné. Že se dovolám rychleji. Taky že asi jo, byla jsem sice údajně první v pořadí, což mi minimálně pětkrát hezkým hlasem připomínal jakýsi namluvený cukrouš, ale i tak to trvalo něco kolem 5 minut.

V telefonickém hovoru s operátorem, již třetím v pořadí, jsem opět zjistila, že neumětel jsem já, aniž by se mě ptal, jestli jsem u PC – „počkejte, já se podívám u nás, u nás je vše v pořádku“, „ano, já vím, po několikáté, že u vás je vše OK, jen u mě pořád ne, žádám o technika …“, „ano, ale uvědomte si, že bude-li závada na vaší straně, zaplatíte 1.000,- Kč za marný výjezd technika …“, cloumá mnou další zlost, „no to je dobré, místo, abyste se mi snažili pomoct, zjistit problém, upozorňujete mě už dopředu na pokutu … a děláte si ze mě asi legraci!“ Snažím se být slušná, páč hovory se natáčejí. Rozezleně z něj ale mámím nějaký jiný bližší písemný kontakt na firmu a jméno vyššího představitele, někoho kompetentního k případné stížnosti, „… jste neuvěřitelně utajeně anonymní, každá jiná společnost má více veřejně dostupných informací, i se jménem generálního ředitele …“, chci někoho jiného, než přesně vyškoleného uctivě falešného telefonistu, tak mi nakonec nejistě dává P.O. Box, chvíli ticho, pak i jakési „ovocné“ jméno, beztak smyšlené.

Což byla poslední kapka mé trpělivosti, znovu jsem si připadala jako šašek a následně pozvala k sobě dalšího známého, který během pár minut přišel na to, že blbé nastavení DNS bylo opravdu vinou instalujícího technika a blokování odstranil (nastavil „získat adresu serveru DNS“ na automaticky). Čumím nevěřícně na svůj vlastní PC, proháním se po všech možných i nemožných už konečně „nalezených serverech“ a jsem z toho celá vzrušeně rozvrkočená.
Jak málo stačí k počítačovému orgasmu!

Sedám hned k formuláři, teď už s radostí a vypisuju zas všechny potřebné údaje, kdo, odkud a proč otravuje, a jen tak pro své vlastní uspokojení píšu, že „… vina je na vaší straně… špatná instalace …, kdo zaplatí výjezd mému kamarádovi za opravu …, jsem hluboce pohoršena neochotou vašich pracovníků … píšu vám to jen tak pro zasmání, protože s vašimi službami je nespokojeno mnoho dalších klientů, stačí si jen přečíst některé blogy …“

Docela se mi ulevilo, i když jsem byla přesvědčena, že tenhle výplod je mi vyloženě na nic. Ale pořád ve mně hlodala vnitřní zloba a chuť ještě konat, ještě jsem neskončila, nenechat se jen tak odpálkovat. Jaké pak bylo mé velké překvapení, když jsem obdržela písemně omluvu za nedorozumění a jako kompenzaci dvouměsíční 50% slevu. Jsem v šoku …

No a co k tomu všemu dodat, člověk se prostě nesmí bát jít do křížku ani s takovým kolosem.

Autorem tohoto článku je Neva.

63 komentáře(ů) Kdo se bojí, nesmí k UPC

  • Ivana

    UPC v roce 2010

    1. Vypadlo mi několik plateb a všimla jsem si toho pozdě. UPC mi poslalo dopis, že pokud nezaplatím do 28.2. vypoví mi smlouvu.
    2. Dlužnou částku jsem zaplatila. Na zákaznické podpoře jsem se ptala, zdali je vše v pořádku, byla jsem 2x ujištěna že ano. Kontrolovala jsem i výši dluhu a byla jsem ujištěna, že částka je správná a po zaplacení žádný další dluh nebude.
    3. Internet i ostatní služby naskočil 3.3. Mailem došlo potvrzení, že dlužná platba došla, služby byly obnoveny a je vše v pořádku.
    4. 12.3. byl vypnut internet a telefon. Kabelová televize běží dál. Na můj dotaz na zákaznické podpoře mi bylo sděleno, že mi vypovídají smlouvu z důvodu pozdního uhrazení dlužné částky a že je potřeba podepsat smlouvu novou.
    5. Telefonát na zákaznickou podporu: Na dotaz proč mi tedy služby zapojovali 3.3., když smlouva byla vypovězena 1.3. se mi dostalo ujištění, že firma má právně všechno v pořádku. Na dotaz proč mě tedy ujišťovali na zákaznické podpoře, že mi smlouvu nevypoví a poté došlo potvrzení i mailem jsem dostala odpověď že mě nejsou povinni informovat. Na moji žádost o telefonní číslo obchodního ředitele mi bylo sděleno, že obchodní ředitel se zákazníky nezabývá.
    6. 15.3. podepisuji novou smlouvu, kterou přinesl technik. Ten mě ujišťuje, že služby naskočí do dvou dnů, protože služby jsou vypnuty pouze elektronicky. Kabelová televize stále běží.
    7. O čtyři dny později: telefonát na zákaznickou podporu, proč služby ještě nebyly zapnuty: Služby nebyly zapnuty, protože smlouva je neplatná z důvodů toho, že je na ní uveden neplatný tarif.
    8. Další telefonát téhož dne: Služby nebyly zapnuty z důvodu dalšího nedoplatku. Teprve po doplacení další dlužné částky bude možno se zabývat novou smlouvu a služby budou zapnuty.
    9. Další telefonát téhož dne: Problémy zůstávají stejné, nedoplatek, neplatná smlouva a přibývá problém další: Je nutná návštěva technika, protože není možné aby mi ponechali stávající technická zařízení. Termín připojení se posunuje o 7 dní. Domlouvám tedy s pracovnicí zákaznické podpory tarify na novou smlouvu, kterou zadají teprve až přijde nedoplatek na účet. Připojení k internetu není možné 15 Mb, které jsem měla (za 100.-). Nabízejí mi tarif na 10Mb za 500.- nebo na 30 Mb za 800.-. Jiné tarify nejsou možné.
    10. Pátek: Telefonát na zákaznickou podporu: Ano, dlužná částka došla. Mám tady pro vás připravenou smlouvu, bude to tedy bez telefonu. V tu chvíli mi začíná docházet trpělivost.
    11. Po prostudování ?nové? smlouvy (té neplatné) zjišťuji, že je na ní jiné telefonní číslo. Ověřuji na zákaznické podpoře, kde mi potvrdí že mi číslo nenechají.
    12. Volám ještě agentovi, který nabízí služby UPC. Dozvídám se, že připojení nemůže nijak urychlit, nicméně mi nabízí jiný tarif, a to připojení 20Mb za 600.-. V tuto chvíli mi dochází trpělivost úplně a hledám jinou firmu která nabízí připojení na internet.
    13. V den, kdy už mám zajištěn internet od jiné firmy volám na UPC o napsání nové smlouvy pouze na kabelovou televizi. Pracovnice mi sděluje, že moje ?neplatná? smlouva, podepsaná 15.3. byla mezitím zaplacením dlužné částky uvedena v platnost a že tedy jsem s firmou UPC ve smluvním vztahu. To důrazně odmítám a trvám na smlouvě jen na televizi. Je mi nabídnut tarif 1Gb internet společně s kabelovou televizí za 600.-

  • Jiřina

    Vážení přátelé ano, děkuji !!! Děkuji za dva úžasné příspěvky, ketré mi byly inspirací a přestala jsem se bát a místo volání, které dopadlo podobně jako ve zmíněném příspěvku, jsem „klidně“ napsala do UPC formuláře co chci a co si myslím a světe div se, zítra mi pošlou domů technika a ZADARMO ! Takže ještě jednou velké díky, články jsou fakt super. Přeji všem krásný den ! Jiřina

  • Radek

    Cau, chtel bych poradit. Mam internet od UPC 10M a chci ho mit na 2 pc. Takze za jejich modemem jsem pripojil svuj router (pripojeno vse sprane), a vse jsem restartavoval atd. Problem je v tom ze internet vzdy funguje pouze na jednom pc, kdyz necham zapojeny pouze 1.pc v routeru tak funguje a to samy i s 2.pc. A router je normalne v poradku, protoze kdyz jsem mel jeste ADSL od o2 tak normalne behali oba pc v pohode. vubec uz nevim cim by to mohlo byt… Neni problem u UPC internetu kdyz takhle jedu pred router ze ty dva pc maji jiny operacni system (win 7 a win xp), lae prijde mi to jako blbost… Tak snad mi nekdo poradi. Dik za odpoved

  • Určitě bude nějaký problém v konfiguraci. Buď toho routeru a nebo v PC. Na routeru musí mít aktivní NAT a ideálně taky povoleno DHCP. Na PC je nutno jako gateway (vých.brána) nastavit IP adresu onoho routeru a v IP nastavení adapteru nastaveno „Automatické přidělení IP adresy“.
    Problém ale může být i v jiných nastaveních…

  • QInfinity

    Zdravim ano na přímo to ty bastardi blokují pouze pžes router… a ješte bych dodal že to sou zmrdi že to svět neviděl volal jsem stim že trafíčko k modemu se doslova sype juknu na rok výroby a ejhle 1996 !!!! a dnes je 2011 vše sem pořizoval 4 měsíce Z5 inu volám na technickou podporu a líčím co se děje a oni hned ano zaplatíte 1000K4 za marný výjezd když se to nebude technikovy líbit prý na trafo moc tlačím když ho vkládám do zásuvky elektriku dělám od 9 let a zatu dobu sem arogantnější odpoˇvěď nedostal dál chtěl jsem jiný model modemu stím že jakýkoliv PC který kněmu připojím když nechám bez toho aniž bych na něm něco dělal tak 10-15minut stát tak zamrzne udělal to takhle s 8!!! počítači ty sem skoušel jinde a zavada nebyla inu taky tomu hovádku na druhým konci drátu líčím slušně ale už hrubším tonem že chci jinem model opět když se to technikovy nebude líbit a uněj se to neprojeví no zaplatíš tisícovku to už sem byl málem ve smrti nestačí že můžu vklidu vyhořet kvuli tomu že trafo je vymrdaný a rozpadáse a nevadí že mi chcípne notebook od hardresetu každých 15 minut ale zaplatim dvojku ani nemrknu a budu na tom stejně největší gol a mě to malem stálo infarkt když sem řekl že si nějaký modem seženu sám a že tenhle mu rád pošlu na jeho jméno at si ho doma zapojí a zkurví si vlatní mašiny mi odvětil s jiným modemem než od nást vám to nepojede v tu chvíly sem vybouch odložil telefon stranou a vyřval se a hned na to sem se sním rozloučil tak že na to dlouho nezapomene a moc si přeju aby se ten telefonát dostal uším supervidorum tech kreténu co sedí na technický podpoře protože to je dukaz o jejich neschopnosti aroganci a infantilitě celý technický podpory!!!! proto radim všem kdo má nervy z oceli vřele doporučuju ale jinak se na ně vyserte,,,,
    PS: omlouvám se za svou češtinu a za styl psaní ale když nad tím tak přemejšlím mam chuť jim skočit nahou prdelí do xichů,,,,

  • Tom

    wtf? přeinstalací by se to samozřejmě vyřešilo, ono to bylo asi úplně jinak….

    …že jsem si již nechala PC přeinstalovat a není u mne opravdu ničím blokován…
    …během pár minut přišel na to, že blbé nastavení DNS bylo opravdu vinou instalujícího technika…

    pokud by byl pc přeinstalován tak by se tento problém vyřešil

  • Jindřiška ŠŤASTNÁ

    Dobrý den, prosím o radu, kdo má zkušenosti s vysíláním rozhlasových stanic VALC , které lze poslouchat pouze přes UPC. Jejich vysílání stále vypadává, několikrát jsem psala email, jen jednou odpověděli, že musí restartovat, což asi učinili a rádio asi týden nevypadávalo, ale teď už se to nedá poslouchat a přes mé písemné upozornění se stále nic neděje. To opravdu jejich technici nemají požadované vzdělání nebo zkušenosti, když jiné stanice, např. Blaník nebo Sever v pohodě vysílají bez výpadků ? Když to neumějí, tak ať raději tyto stanice zruší, jsem zákazník a oni jsou tu pro mě, ne moje nervy pro ně. Díky, Jindřiška Š´tastná Teplice

  • Vašek

    Vážení UPC
    Jsem připojen na UPC internet v Liberci na Masarykově tř. Internet nešel od pátečního večera (28.10. do 31.10. cca do
    10:00h. Nikdo se neomluvil , nedal vědět co se stalo. Díky za zprávu.Můžete v případě poruchy poslat vysvětlení ev. termín do kdy bude provedena oprava ? Děkuji

  • Radim Prťka

    Seš uplne vypatlanej nebo kokot? Myslíš že tohle je stránka upc společnosti, když si tu všichni stěžujou na ně? A proč by se ti někdo omlouval dopředu že nepůjde inet? Mají volat 100.000 zákazníkům, že asi dojde v budoucnu k neplánované poruše a že se do budoucna omlouvají? Zvedni prdel a zavolej si sám když ti něco nejde 😀 nebo napiš…

  • Tomas Albrecht

    UPC,zamyslete se nad svou budoucí existencí! Výpadky v signálu jsou opravdu časté a již proto, že jsem Vašim klientem i po všech Vašich předchůdcích a chci jim zůstat, doporučuji Vám vstřícnější přístup k reklamacím a připomínkám stávajících klientů, neb nabídka konkurence, jak jistě víte, je celkem lákavá a výpadky v příjmu signálu UPC jsou stále častější, a neřešeny. Zkontrolujte si oprávněnost příjmu signálu u jednotlivých klientů, potože si myslím, že ne všichni jsou legálními odběrateli a část poruch, které jsou stále častější,souvisí s nelegálním odběrem signálu. A černé odběratele zveřejněte, nebojte se jít do boje s těmito živly, jinak zvítězí již zmiňovaná konkurence, která nabízí téměř identickou nabídku za podstatně nižží ceny ……… Tomáš Albrecht, Havířov-Šumbark, Okružní 5/820 již 58 let…!!!

  • Petr

    Pěkný článek, a bohužel situace se nezměnila ani dnes po třech letech. Zkušenost z 2.1.2012 – operátoři u UPC jsou buď nekompetentní (slečna tvrdila že v dané lokalitě UPC nejde připojit, i když před časem tam byl jejich dealer, a i formulář na jejich stránkách tvrdil opak), nebo nepříjemní – za jediný telefonický rozhovor by jeden pán zasloužil pěstí. Kolik jim za to platí? Chtěl bych vidět jak u nich probíhá kurs zaškolování. DNS je základní věc, kterou měl „technik“ zkontrolovat. Shrnuto – sice jeden z nejlepších poskytovatelů u nás, ale podpora je strašná.

  • Zdenka Vecerova

    Tak jste me tez vytocili,bez oznameni jste podrazili,natrela bych vam jeste vyssi pokutu nez je 10 000 000Kc Programy slovenskych stanic se sekaji,neda se na to koukat Volat vam je horor a stoji me to kolem 100Kc Jsem s vami velmi nespokojena,zjistuji zda muzu jit k jine spolecnosti Zamyslete se,jinak zkrachujete!

  • Nexfar

    Je zajimave, jak se lidé zacinaji rozcilovat az kdyz na Novinkach vyjde clanek 🙂 Proboha vzdyt Vam to zvedli uz v kvetnu a ted je cervenec. To jste si toho do ted nevsimla ??

    A jinak Vy jim to opravdu natrete, kdyz ani nepoznate, nepisete na jejich stranky…. nejspise trestni oznameni ve stejnem duchu podavate v Restauraci na Ruzku musto na Policii.

  • Melkor

    Mám velmi podobnou zkušenost s UPC. Je to banda nevděčníků. Problém s připojením se nevyřešil (jednoznačně špatné rozvody). Smlouvu jsem vypověděl. Už na ně nemám nervy.

  • Nexfar

    1) se klidni ve vyjadrovani nebo alespon uved argument.

    2) nerikam, ze s praktikami UPC souhlasim (dokonce casto volim tvrdsi slova nez Vy v dalsim prispevku)

    3) komentovana je inteligence pisatelky, ktera zde nadava UPC (pozor je rozdil nez nadavat „na Upc“). Bohuzel mnoho pisatelu si mysli, ze kdyz jsem napisi hrozbu nebo dokonce servisni pozadavky (vcetne mnohdy osobnich udaju) bude je UPC resit.

  • Ladna

    dobrý den,
    než začnu přilévat svojí část oleje do ohně musím napsat, že UPC poskytuje jednoznačně nejhvalitnější internet u nás./ rychlost – cena /. Bohužel tam to končí.
    Spravuji pro majitele 3 činžovní domy a mimo jiné i zařizuji pro nájemce připojení UPC, takže bych příběhy mohl sypat z rukávu.Jenom o tel. kontaktech s operátory bych mohl napsat knihu,takže spíš pro zasmání /trochu trpké / dám 3 příběhy k dobrému. /nebojte stručně /
    1.Po několikátém spojení s operátorem a opravdu vyhrocené debatě / přiznávám i z mé strany / jsem dostal na žádost o přepojení na nadřízeného odpověď NE a na dotaz proč ne “ nade mnou žádný nadřízený není“ . To mně tak rozhodilo, že jsem se poděkoval a tel. položil. Sam. jenom na pár minut, potom jsem absoloval celé kolečko znova.

    2.Nájemce si obšdnal UPC v kompletní nabídce. požádal mně zda nemůžu být přítomen, jelikož ví, a přátelé mu potvrdili, jaký jsou technici „paka“. Při domluvě technika se zákazníkem / mladá slečna / jsem stál bokem a nezapojoval jsem se do debaty. Bohužel po slovech /technika / typu, kde máte kabel UPC, kde máte skříň, máte klíče od sklepa, tam nic není, mně bezradné oči slečny vyhledali a tak jsem do debaty vstoupil. Vše jsem ukázal, poradil vysvětli / nemusím psát , že zadarmo / a čekám . „Jé proč je ten kabel tady??? Némate štafle??? Já stejně nemám tak dlouhý vrták!! Přijdu příští týden,protože to už nestihnu, musím být za 20 minut jinde!!!
    Slečna se málem rozbrečela, jelikož si sam. vzala dovolenou.
    STOP!!! To mně dostalo. „Tady máš nářadí a koukej to udělat, jinak tě nepustím z domu!! Mám 1.90 a 100kg a tenkrát jsem je málem,poprvé v životě, využil. Protože z jakou arogancí ten člověk se zákazníkem mluvil, bylo opravdu na facku.

    3.Objednal jsem si /opravdu nemám jinou možnost / od UPC televizy. V dohodnutou dobu / sam. přes den / čekám doma. Abych aspoň využil čas , začal jsem skládat dveře, které mně tam už stály nějakou dobu. Tel. od technika jsem zvednul hned, s tím, že za 15 minut bude před domem /zamykáme /. Dál pracuji a za čtvrt hodiny jdu před dům. / ano možná 20 minut /. Otevřu dveře a vydím pána z bršňou!! Ještě než jsem stačil říct dobrý den a připojit omluv, že čeká / 5 minut max / dostal jsem takovej nářez“ kde jste, já nemám čas na každého čekat, kde máte zvonek atd. Po předešlých zkušenostech to byla asi úplně poslední kapka !!! pán nejen , že nešel ani nahoru, ale na místě jsem kontaktoval nadřízeného / tel. dát nechtěl, ale musel /. Na zapojení jsem sam. čekal dalších 14 dní, prý termíny.

    Závěrem.Jsem zvyklí se domáhat svých práv a všechny uvedené zkušenosti sem nenechal být a snažil jsem se to řešit.
    S jakým výsledkem nevým, protože s technikama jsem se už nesetkal, ale myslím, že je to jediná šance. Když nejsme spokojení, musím se „kousnout“ a otravovat a otravovat.
    ladna

  • Lukáš

    To jsou komentáře lidí co prostě „NEVÍ“.
    1) když vám jedou španě SK programy tak většinou proto, že máte doma svoje rozvody, která absolutně neodpovídají potřebám digitálního signálu.

    Dále pane co jste správce 3 činž. domů…. to že máte přehled o tom co a jak v domě máte je asi logické nemyslíte ? Technik asi těžko bude vědět jak je ve kterém domě vše taženo atd. Tak příště místo „honění ega“ před slečnou informujte technika (když už tam jak jelito stojíte) a vše tím urychlíte. Pochopitelně jsou vaše příběhy postaveny tak aby byl technik idiot. Kdyby tyhle příběhy měli psát technici UPC o tom jak se k nim kdo chová a do jakého chlívu chtějí lidé služby instalovat… tak to by bylo čtení. Lidé jsou různí (technici, zákazníci).. Když se někdo chová jako kretén tak je jedno na jaké straně zrovna je.

    Dejte se dohromady lidi, když chcete někoho za něco jebat, tak se první trochu zajímejte, mějte přehled a pak pište tyhle kraviny.

    Celý hlavní článek je vlastně nesmysl. Pokud technik udělal chybu a špatně zadal DNS (které se už hodně dlouho nepoužívá) a paní si pozvala experty a pc jak píše přeinstalovala tak musela problém vyřešit. Při přeinstalaci PC (jak uvádí) se veškeré nastavení LAN karty dá na automatiku.

    Takže si už vyndejte hlavy z prdele a nebrečte na internetu nad svou hloupostí. peace

  • Stepan

    connection slow&hangs investigation results: …. Dnes.taky tomu prd rozumim, ale ze by UPC nemelo na konektory, nebo ze by pripojovalo holejma dratama dva kabely na jeden se mi zda moc i na ne(UPC). takze az zjistim, kerej zmrd v baraku krade signal a chova se jako dobytek – nasel sem ve skrini dva kabely napojene na jeden, jak malejma detma. – tomu co roky fungovalo, to rozesere, aby nemusel platit zjeb, tak to se asi bude brzy stehovat jinam, curak, nejlip nekam do prdele.

Odpovědět na Zrušit publikování

Můžete použít tyto HTML tagy

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>