Podpora

Než vznesete dotaz
Předtím, než položíte otázku nebo nahlásíte problém či nefunkčnost aplikace DontForget,
přečtěte si pečlivě systémové požadavky a další informace.

Předtím, než se budete ptát a nebo mne kontaktovat e-mailem, prosím:
• pročtěte si již existující příspěvky, v mnoha případech naleznete odpověď již zde
• pokuste se o možné chybě zjistit co nejvíce, kdy, v jakém kontextu a s jakým nastavením se chyba projevuje atd.
• problém popište pokud možno co nejpřesněji a detailně, můžete také přiložit obrázek (screenshot) atd.
• k popisu připojte i typ vašeho zařízení, model, značku či verzi OS a také verzi DontForget, kterou používáte.

Aktivujte mechanismus logování
Logování v případě chyb umožní rychlejší a jednodušší odhalení jejich příčin, většinou již bez nutnosti dalšího zkoumání stavu. Jednoduše zapněte v Adminu volbu “Logování” pomocí volby menu “Volby -> Nápověda -> Logování”. Ukončete Admin a nasimulujte opět chybné chování aplikace. DontForget bude zapisovat údaje o své činnosti do souboru DontForgetLog.txt, který najdete adresáři, kde je DF instalován (např. \Storage Card\Program Files\DontForget) a ten mi na vyžádání zašlete jako přílohu k vašemu hlášení o chybě.

Diskuzní fórum a podpora k aplikaci DontForget

 RSS kanál
Nové verze, diskuzi a odezvy na vaše příspěvky či dotazy můžete sledovat prostřednictvím RSS kanálů dostupných u každého diskuzního fóra a být tak rychle a informováni o odpovědích a všech novinkách ohledně aplikace DontForget.

Kontaktní e-mail: (používejte jen když je nezbytně nutné a odpověď nenajdete v diskuzi) support@softimage.cz