Pozor na nekalé praktiky aneb Ufon už zase podvádí

Podomní prodejci Ufona (rozumněj zástupci operátora U:fon) opět vyrazili do ulic s cílem přetáhnout k sobě zákazníky od konkurence. Na tom by nebylo nic tak špatného ani nového, pokud by se nepředstavovali stylem „Jsme z Telecomu“. Tím podvodně navozují dojem, že jsou z O2 a vůbec se po celou dobu se snaží, aby vypadali jako někdo úplně jiný…

Nejhorší na tom je, že vlastně ani nic nenabízejí. Oni prostě sdělí, že za pět dnů se váš tarif změní, budete platit méně a ještě dostanete zadarmo nový telefon, který si s sebou můžete kamkoliv vzít a vaše pevná linka bude stále s vámi. K tomu vám jen stačí podepsat jeden papír a je to. Jakmile si ale ten papír chcete přečíst, snaží se celou věc urychlit a začnou na vás tlačit. Pokud náhodou ten jejich „papír“ podepíšete, tak končíte u O2 a pak už se jen zbývá modlit, aby jste si z Ufona vůbec někdy zavolali.

Sám Mobilkom a.s., provozovatel sítě U:fon, se k tomuto porušování zákonů nehodlá vyjádřit, což mě ani nepřekvapuje. Překvapuje mě ale ČTÚ, kterému to vrásky na čele zřejmě také nedělá, protože ani od něho jsem nedostal žádné vyjádření, a raději rozdává nesmyslné pokuty (viz Česká pošta a vyvolávací systém), aby si veřejnost myslela, že alespoň něco z jejich daní dělá.

Na toto nechutné a podvodné jednání upozornil server Mobilnaut.
Tak si dejte pozor alespoň vy sami a hlavně před těmito nekalými a vtěrnými praktikami varujte své rodiče a prarodiče.

Aktualizace – Vyjádření společnosti Telefónica O2
Telefónica O2 opětovně varuje zákazníky před nekalými praktikami podomních prodejců telekomunikačních služeb vydávajících se za zástupce společnosti O2. Opakuje se tak situace z minulého roku, kdy tito falešní prodejci využívají důvěřivosti zejména starších spoluobčanů a pod různými vymyšlenými záminkami je nutí rušit své stávající pevné linky a podepisovat dlouhodobé smlouvy. Nabádáme proto opakovaně zákazníky, aby byli ostražití, nechali si od všech podomních prodejců předložit identifikační průkaz a při jakýchkoli pochybnostech či podezření pro jistotu kontaktovali bezplatnou informační linku 800130027.

50 komentářů Pozor na nekalé praktiky aneb Ufon už zase podvádí

  • MICHAL

    Presne mel jsem uplne stejny problem UFON JSOU BANDA BUZERANTU JIZ 3X BILY CERNE OVCE NA CT1 S NEMA

  • MICHAL

    jsi asi nemocny ze ja mam O2 jiz 7 rokem bez problemu,to nekecam jak jsem mel ufona a to byly jen vyhozene prachy az do te doby nez jsem to prestal platit,tedka mam dluh 2.979kc ale nebylo to mozne zrusit protoze jak je ufon znamy tak prijede do ostravy udela si mobilni obchod sepisou smlouvy a za 14 dnu uz stanek je v pici a operator ma pici a pak jsem v pici 🙂

  • petr

    Ufon řeší všechny problémy jen přes poštovní box. Mám s nimi problémy a odmítají dát jakýkoliv telefon, nebo adresu k jednání. Stojí mě to díky jejich chybě peníze. Chtěl jsem na ně dát žalobu, ale právník říkal, že jsou v konkurzu, tak jsem se na ně vybodl a s penězi rozloučil. Bacha na ně a dejte výpověď dokuď to ještě jde, nebo vás budou vydírat o peníze a bez služeb.

  • martina

    no nevím jestli ta částka co se za ufon platí je zrovna malá …jsem hodně nespokojená se službou internet funguje jen chvíli a pak zase ne

  • Ludmila Kubíková

    U:fon = největší hajzlové…taky jsme měli problém, vypověděli jsme smlouvu a to ještě jsme doplatili fakturu za období, které ani nemáme písemně podepsané, jenom aby byl od nich klid….dostali jsme akceptační dopis o ukončení smlouvy a hádejte co…po pár týdnech nová faktura za používání služeb (které již 3 měsíce nepoužíváme)…

  • Liki

    Já ufona nedávno objednal u ADSL a dneska přišel. Na to, jaký je to tu zapadákov to docela jde (+ výhodná cena), takže bych asi ani víc nechtěl. Aby jste nepindali, že jsem placený diskutér nebo troll, přidávám výsledek testu rychlosti – http://rychlost.cz/rh/20133130675-94f378770e.html

  • gábina

    ten internet na kartu je pěkně na hovno , platím 300 měsíčně ale pořád se to seká a odpojuje ,, pěkně na hovno ten ufon , už bych si ho nikdy nedala

  • Daniela

    S Ufonem již NIKDY – na 5.pokus jsem zrušila smlouvu a i když vystaví oni chybnou fakturu tak to ještě zpoplatní upomínkou….neustálé probémy….není možné se s nimi dohodnout. Internet pomalý,volání jak za krále klacka…hrůza;-)

  • Miroslav

    Ufon má nedostatečné pokrytí, jejich modem nefunguje na OS X Yosemite, dokonce jsem musel dělat technickou podporu jejich technické podpoře. Zrušení smlouvy se snaží stížit tím, že vás donutí poslat doporučený dopis poštou a naúčtují si o dva měsíce navíc. Takhle se, pánové, dobrý obchod nedělá.

  • Tomáš T.

    Dobrý den v říjnu 2015 mi končí 2 letá smlouva, proto jsem se chtěl zeptat, na kterou adresu se píše výpovědní dopis, aby jim to s doručenkou opravdu dorazilo ? Předem děkuji.

Napsat komentář

Můžete použít tyto HTML tagy

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>