Chujovina dne: Google Search znečišťuje životní prostředí

Ano, přiznávám, po tak dlouhé době nový článeček a hned tak zhurta. Prosím tedy za odpuštění, ale následující „informace“ mne opravdu tak dojala, že jsem jsem prostě musel. Všem, kdo jste zde přišli z vyhledávače se omlouvám, že jsem vás donutil znečistit naše ovzduší a slibuju, že příště už nic nenapíšu, abyste nic nemohli číst a uchránili tak náš čistý vzduch.

Na propagandisticko-politické zmanipulování populace jakýmsi, více než Ebola strašlivým, leč neprokázaným, diskutabilním a ke všemu zneužívaným tvrzením o globálním oteplování, jsem si už tak nějak zvyknul. Ale jak teď vidím, doba kamenná se závratně rychle blíží, sic ve snaze neprodukovat oxid uhličitý, který nás prý zahubí, bude nutno omezit a nejlépe pak vypnout všechny elektronická zařízení počítači počínaje. Co na tom, že oxid uhličitý je smrtelně důležitý pro rostlinstvo, které tak taky uhyne a my pozdecháme zřejmě hlady dříve než teplem. Ale to je jiná diskuze (třeba zde?). A teď vážně, jako poslední e-čtení vašeho života, vrhněte se na další odstavec, na text, jenž přinesl server Neowin.net, a který převzalo Živě.cz.

Se zajímavým výzkumem přišel americký fyzik Alex Wissner-Gross. Ten tvrdí, že typické hledání na Googlu způsobí vznik přibližně 7 g CO2. Ačkoli se tyto hodnoty zdají mizivé, při počtu více než 200 miliónů hledání denně se ale dostaneme k zajímavému číslu. Za emisemi CO2 stojí provoz velkých datových center Googlu, které se vyznačují velkou spotřebou elektrické energie … Každopádně je přepočet procesu vyhledávání na emise CO2 celkem absurdní záležitostí. Americký fyzik šel ale ještě dál a propočítal například, že každou vteřinu připojení na internetu vyprodukujeme každý 0,02 g CO2. Na druhou stranu nedávný výzkum analytické společnosti Gartner uvedl, že IT segment nyní produkuje dvě procenta z globálního množství emisí CO2 a tento podíl průběžně roste.
Celý článek…

Takže tak pánové a dámy, pěkně to tomu našemu prostředí zavařujeme. A mne to už nebaví. Stojím teď na hranici mezi přesvědčením, že každý můj prd nám otepluje a ničí planetu a tím, že to všechno jsou jen, promiňte to slovo, píč**inky vhodné leda pro zasmání. No nic, volím jistotu. Odcházím kopat zemljanku a cestou zakopat svoje PDA. Uvidíme se už brzo, poznáte mne podle přírodní, zelenou barvou malované, kamenné sekery …

3 komentáře Chujovina dne: Google Search znečišťuje životní prostředí

  • mankurt

    Zrusme internet a pocitace.
    Vazeni autor clanku. Tento problem sa da jednoducho vyriesit. Prestanme pouzivat pocitace a internet. Pouzivajme svoj mozog a telepatiu. Ak vas nieco napadne a chcete to oznamit svetu, „vyziarte“ to telepaticky do priestoru. Ak nieco potrebujete, sustredte sa a telepaticky to z tohto priestoru „prijmite“, teda ak to uz tam bolo.
    Pre dalsie informacie mi mozete zavolat na telefonne cislo, na ktore prave myslim B-]

  • Díky za radu, už se na tom pracuje. Ostatně, co bych děkoval, vy už jste jistě mé díky telepaticky obdržel …

  • dvorix

    Je to srandovní jestli my si ten návrat na stromy nakonec nezasloužíme.
    Stále více lidí neuvažuje hlavou nad fakty, ale emočně na základě vztahu k něčemu.
    Všechna média podávají „články“ nikoli aby informovali, ale aby diváka donutili emočně se angažovat. Sex, strach, nasranost, láska ..
    Stačí se podívat na zprávy libovolné TV nebo na titulky pravednes.cz.
    Je pak logické že se do zpráv nedostane informace o tom, jak je nemožné předvídat klima podle velmi krátkého období (analogie pro nasrání – jako předpovědět počasí na rok dopředu když mám údaje za deset sekund). Děsivá předpověď libovolného oteplovače* je na titulních stránce, protože vzbuzuje strach, nutí reagovat na podprahové nevědomé úrovni (koupit si ty noviny znovu).

    Dalo by se k tomu napsat spousty, podstatné je proti takové propagandě bojovat. Dezinformace a lež je zlo v nejhorší možné podobě. Proto díky za článek, propagandě je nutné vzdorovat.

    Vynikající články vycházejí na neviditelnypes.cz.

    *To je sranda když napíšu oteplovač místo klimatolog jak to najednou vyzní, co? Přinutí to člověka zaujmout stanovisko. Emoční stanovisko 🙂 Už mě milujete nebo nenávidíte a to mě ani neznáte …

Napsat komentář

Můžete použít tyto HTML tagy

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>